Nuraslanklc Meltemkskn doğum pozisyonu aldığı için mi yoksa bebek kanala mı girmeye başlamış onu söyledi mi🙈
Meltemkskn Nuraslanklc canım kanala girmemiş benimde agrılarım vardı girmiş sandım ama pozisyondan dolayıymış
Nuraslanklc Meltemkskn bizimkinin pozisyon u bayağıdır baş aşağı ya bilemedim şimdi 😀 zaten dünkü ağrılarda kalmadı bugün yalancı sancılardı yokladı belliki
Nuraslanklc Meltemkskn 😂bi kere birşey yok deyip gönderilince gidemiyor insan ya🤣suyumuz gelsin diye bekleriz artık
Meltemkskn Nuraslanklc doktor sanki ben abartıyormuşum gibi konuştu utandım ama inanki geceleri hiç yatamıyorum