Sinemm17 Arkadaşlar 10 gün önce kürtaj oldum. Doktor 15 gün ilişki yasak dedi 3 ay da korunmami söyledi . Ama ben korunmak istemiyorum hemen olsun istiyorum . Kurtajdan sonra hemen hamile kalıp sıkıntı yaşayan oldu mu
annee27 Sinemm17 doktorunu dinle bide bebegini neden kaybettin ben doktorumu dinledim doktorum bana beni dinle harfiyen dediklerimi yap 3 ay sonra insallah dedi 4 ay sonra yeniden hamileyim biliyorum yeniden istiyorsun. Ama bidaha ayni seyleri yasamak istemiyorsan 15 gun esinden uzak dur 3 ay korun en azindan 2 ay korun ben 2 ay korundum bide dusuk yaptigim o 10 gunluk surec vardi 50 gun korundum yani 3 ay gecmeden de tutmadi zaten folik asit kullan bu surecte en azindan 1 kutu bitir
Melikecbkc Sinemm17 İlk hamileliğim boş gebelik ikinci düşükle bitti ikinci düşüğümü yaptıktan sonra alınan oarça teste gitti kan uyuşmaşıgımız var ondan şüpelendi doktorum ama bi sıkıntı çıkmadı. Doktorum 3 ay korunun dedi ben test temiz çıktıgı için korunmadım 3 ayda hamile kaldım şuan 34 haftalığım
Blackkcat Sinemm17 canım rahimde işlem oluyor ufakta olsa,bence muhakkak en az 2ay dinlenmeli rahim,bende martta kürtaj olmuştum 3ay korun kesin dedi doktorum ben 2ay korundum🙈
AydanB Ben kurtajdan 1 sene sonra hamile kalma karari aldim bence sizde biraz bekleyin hemen hamile kalmayi dusunmeyin rahiminizin iyice toparlanmasi gerekiyo ustunden 4-5 ay gecmesi en sagliklisi olur bu benim kendi fikrim
Sinemm17 AydanB ya aslinda doktorumda 3 ay beklememi söyledi ama burda bir kaç kişi yazmış adet olmadan bile hamile kalmışlar. Doktoruma sordum bi sıkıntı olmaz ama yine de 1 adet olsun geçsin dedi
annee27 AydanB aynen oyle kolay bi surec degil hem psikoloji olarak hem saglik acisindan vucut bikac defa adeti gormeli ki benim 3. Ay so ra normal adetim oldu ilk 3 ay agrisiz sizisiz oldum galiba adet sancisindan kurtuldum ddm megerse vucut yerine oturmamis 4. Ay bi sanci cektim tamam dedim kendime geldim 🤣 bu gercek benim zaten o aydan sonrada hamile kaldim 🙏😊
Buse0911 Sinemm17 canm ben gecen ay dusuk yaptim adet olmadan hamileyim suan ama bn kurtaj olmadm kendisi dusru farki varmidr bilmiorm
AydanB annee27 benim kurtajim ve sonrasi kolay gecti cok sukur cunku kurtaj masasinda adet olmaya basladim 😊 cok guzel anilar degil insanin psikolojisi cok etkileniyor ben suan 5 haftalik hamileyim cumartesi doktora gidicem asiri telasliyim ve yine ayni seyleri yasiyacagim diye korkuyorum 😔
bebegimmm16 Bende pazartesi kürtaj oldum, kontrole iki hafta sonra çağırdı gidince soracağım insan hemen hamile kalmak istiyor Rabbim en hayırlısını sağlıklısını nasip etsin hepimize
genc-anne Melikecbkc benımde sanırım boş gebelik şuan nasıl oldu anlatırmısın bana çok korkuyorum normalde 7 haftalık olması lazımdı bugun kese vardı ama çocuk yoktu 😢 doktorm 1 hafta daha bekleyelm belki geç döllenme olabilir dedi inşallah öyledir ilkinide kaybettim buda böyleyseki bence böyle😓
Dilek1661 Ben kürtajdan iki ay sonra hamile kaldım çok şükür şuan 6. Ayı bitiricez doktorum 3 ay dedi ama ben iki ayda kaldım şükür🙏🙏🙏
mervealis63 Sinemm17 dktrmu soyledi folit asite devam edin die bnde gbeligi ogrendigim zmn doktr vermsti 7.hftda kurtj olfum folik asit yemegi kestim sizce baslamalimiyim cocuk icn 1 adet sonrasi dusunebilirsin demisti
Melikecbkc Sinemm17 Ben kürtajdan sonraki ay az bi şekilde adet oldum ikinci ay tam oldu adetim sonraki ay hamile kaldım
Dilan08 Sinemm17 canım bana 1hafta birlikteliği yasaklamisti sonrasında sorun olmaz demişti eylülde da kürtaj olmuştu nisanda hamile kaldım tekrar öyle hemen olmadı bende bir de kürtaj yüzünden sorunlar yaşamadım normal gebelik sorunları oldu o kadar şimdi sabaha aksama dogucak diye bekliyoruz
World Salı günü kürtaj oldum tüp bebekle hamile kalmıştım doktorum 2 adet geçsin sonra tedaviye başlayalım dedi ama herkes hiç korunma kürtajdan sonra rahim hemen tutar kendiliğinden hamile kalabilirsin diye ısrar ediyorlar. Ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️
sevval55 Kürtaj sonrası rahim toparlanması gerekiyor hadi korunmadın ve hamile kaldın ama rahim toparlanamadı henuz, oda düşük vb sonuçlanırsa ne olacak😓 bu sefer hem daha uzuleceksin hem çok daha uzun süre bekliceksin