Down sendromu için ultrasona girdim ve kan verdim sonucunu 10 gün sonra alıcam inşAllah sonuç hayırlısıyla iyi çıkar 🙏 Doktoruma cinsiyetini tahmin edebilir misiniz dedim ? Çok merak ediyodum 🤗 Bakalım eğer gösterirse söylerim tabi dedi baktı ve kız dedi 😍 değişir mi peki diye sordum çünkü çok küçük genelde burda okuduğum kadarıyla değişme imkanı olabilir diye düşündüm Yüksek ihtimal değişiceğini düşünmüyorum dedi doktorum..
Sizce değişme olasılığı olur mu 🤔💛