DefneninLiya ışın fazla olmadığı için kısırlık yapmaz işte. ama hamilelik döneminde gidilmez. Bütün doktorlara sorsan onlar da aynı şeyi söyleyecekler. Hatta youtube kanalımdan lazele bağlı doktorların açıklamaları var. Ordan izle. Burda şimdi her kes bir şey yazar, kafan karışır. Ben yıllarca gittim, şu an 5 aylık hamileyim ve inan tüylenmem yok. Çook nadir bikini bölgemden küçük küçük saç tüyü kadar tüy çıkar iki üç tane, onu da kendim ağda yapıyorum. Jiıet hiç kullanmadım. Seçim senin. İçin rahat olsun diye videoları izle bununla ilgili