DefneninLiya İlginç bir şekilde sürekli midem bulanıyor nefes darlığı hissediyorum. Reglim 8 aralıkta bitti. Hamile olamam herhalde benim gibi hisseden var mıydı kızlar
Prensesim2018 DefneninLiya valla benımde 8 aralıkta bıttı o gunu ılıskıye gırdık ve suan sırtım karnım kasıgım agrıyor goguslerımde hafıften agrıyor ama bende bılemedım ınslalah hakıle olurum
Mom36 DefneninLiya bende 6 araliktan 8 araliga kadar lekelenme oldu sonra kanamaya cevirdi ama kokusu yogunlugu rengi farkli geldi gozüme.13 araliktada tamamen kesildi.şuphelenip bu gün test yaptim hayalet bir çizgi gördum baya silik pembe bir çizgi .1 hafta daha beklicem sonra teklarlicam testi ins. hamileyizdir . Rabbim isteyen herkeze nasip etsin 🙏 belirti olarakta .adet öncesi sanci var karnimda 2.3 gundur daha yoğun bir sanci . Normalde adetten once boyle bir sanci yasardim ama gunum gecti bu neyin nesi diye düsünmuyo değilim
DiplomaliEvHanimi gecen ayda lekelenmem falan oldu demistim ya kizlar adetten 12gun sonra. Bu ayda 13.gun bugun adet gunuyle beraber. Lekelenmem oldu gecen ay yerlesmemiki diye sevinip iliskiyi onemsememistim yumurtlama galiba gecen ay degerlendirmemistik.
DefneninLiya Prensesim2018 benim sanırım yumurtlama günüm olduğundan oldu ama inşallah bu ay olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻