Aslan233667 35ilknur35 benim eşim koyuuuu bir galatasaraylı ama onun icin koymadık tabi biz 😀 basından beri aslan oglum diye seviyodu. Bizde kendimize göre güzel bi isim bulamadik Aslan dan başka o yüzden koyduk.
Ozge1907 https://instagram.com/akdenizo?igshid=1d9b83x95i5pr Bende bu sayfadan sipariş verdim 25 günde gelecek 260 tl
Hikayem1 msraaaaa https://i.hizliresim.com/9Y0475.png Hazırlanmış 💓 Böyle gözüküyor elime geçince de yazarım💓
msraaaaa Hikayem1 cok güzelmiş canım elline gecincede dokusu flaan hakkında bilgindirimisin ona göre bende hafataya artık sipariş vereyim 🙈🥰🥰
Hikayem1 gtitiz23 https://i.hizliresim.com/XbmqO6.png https://i.hizliresim.com/AOW6BX.png benim listem böyle canım, 6 tane küçük takım aldım, 5 tane 3-6 4 tane 9-12
Dilsad Hikayem1 ben hep beşli aldım canım 10 li almadım .. içlerine zıbın aldım bol bol alirsanda fazla alma bir iki takım al 10 li yeter canim
Hikayem1 Dilsad ben bir tane 10 lu aldım o da hastane çıkışı isimli olan. Kalanları benimde 5 li 5 takım
Hikayem1 Dilsad https://i.hizliresim.com/86A2pV.jpg 5 tane beşli https://resmim.net/f/nxR63Z.jpeg Bunlarda küçük büyük karışık atlet zıbın bol bol bir tane de 10 lu takım işte