Hikayem1 valla ben pazardan aldım 🙈😊 pişman olur muyum dedim bugün sancim çıkıp dogumhanede beklettiler ve gördüğüm manzara karşısında dedim ki en çirkin kıyafeti giydirmek lazım çocuğa 🙈 bir bebek doğdu annesinin dikisleri yapılırken yaklaşık 15 dk stajyerlere emanet edildi çocuk ve annesi inanılmaz dikkat çeken bir hastane çıkışı giydirmiş gelen kucağına aldı çocuğu selfie çekildi giden kucağına aldı selfie çekildi, biz olsak çocuğumuza kimse yanaşmasın isteriz en az 10 tane stajer geldi çocuğu mıncıkladı dayanamadım laf soktum o çocuk birazdan aglarsa kim susturcak dedim ama pek oralı olan olmadi , sonra düşündüm dedim ki en çirkin kıyafeti giydireyim , ay ne çirkin desinler bakmasınlar çocuğuma 🙈🙈 hormonlardan mi bu düşünceler 😄😄