Canım benim kendini üzme, sen üzüldükçe içerde bebişte strese girer içini ferah tut, yukarıdaki arkadaşın da dediği gibi sen elinden geleni yap( squat, yürüyüş, pilates topunda 0 ve 8 çiz, hurma ye bol bol, dua et, yan yan merdiven çıkıp in) gerisi Allaha kalmış. Sezeryanla da doğursan, vajinal de doğursan o bebiş sağlıkla gelecek inşallah🌸 her şerde bir hayır vardır sen bol bol dua et 🌸 su gibi bir Doğumun olsun inşallah 🙏🏻