Merhaba bayanlar bebegimin kafası asagıda bi kaç haftadır böyle. Yürürken aşırı sancım oluyor duruyorum geçiyor ayakta kalınca da batma şeklinde devaö eyor. Bu aralar da karnımın içinde bebegim beni tırmalıyor gibi bunun sbeebi nedir erken doşum belirtisimi ? (Daha once hastanede yatıs yaştım plesanta yani eş 2 cm ayrılmıştı serumlarla falan toparladım nidicard kullanmaya devam ediyorum)