Kizlar suan 36. haftamdayim, bebegim daha kanala girmedi ve cok hareketli maasAllah 😅 ama hic yerinde durmuyor, gecen haftalarda yan yatiyordu yani kafasi sag karbuga altinda poposu sol kaburgamin altindaydi.. Bu hafta gittigimde bas asagi duruyordu, hatta hickiriklarini asagida hissediyordum ozaman, ama doktor dönebilir cok hareketli demisti.. Ve ben yine hickiriklarini yukarda hissetmeye basladim bugun 😩
Bebeginin hickirigindan anlayan var mi acaba? Bas asagi olsada yukarda hissetmek mumkun mu ki?