Nerminnnnn 6 haftalık hamileyim.şimdiden karınım büyüdüyünü hissedebiliyorum.erken değil mi acaba?sizde nasıl oldu?
Meryem15Denizzz Nerminnnnn Gazdır o canım büyük ihtimalle bende de vardı şuan 10 haftalığım yeni yeni geçiyor
azizeguneyy Nerminnnnn karnın şişmemiştir canım psikolojik olarak öyle hissediyorsun :) bende yaşadım aynı duyguları
simsekkiz8 Nerminnnnn o daha bebek bile degil cok cok kucucuk 1 qram biwey nasil karin buyuye bilirki??? Bende bawalarda oyle biliyodum herkes karin dehil desede israr ediyodum karnim buyudu diye 13 haftadan sonra karin olmadigini anladim. Gebelik karnim 18 haftadan sonra ciktii.en cabukda 15de belii olur ondan tez mumkun degil
annelikkutsaldir Vücudun şiştir canım şu anda henüz karnın şişmez çünkü, adet olamadığında nasıl şişiyorsan bu da aynı gibi
Tazeanne0134 Nerminnnnn yok artık daha neler canım eğer çok zayıfsan 3.ayda çok çok hafif belli olur ama ancak 4-5 aylıkken belli olmaya başlar ve hızla büyüdüğü için özellikle de ay atladığın zaman daha belli olur ama simdi imkansız yani
Cigdemveminik Nerminnnnn vücut şişiyo canm eşimde bana sürekli karnın büyüdü diyo ama minnack şey büyümez hemen🥰