Elif_sahra60 Kızlar merhaba 34+2 olduk artık 35 den sonra doktor sancı olup olmadığına bakıyormu birde nts muayene ücretine dahilmi ilk hamileliğim tecrübesizim
Ays007 Elif_sahra60 Özele gidiyorum canım Nst’ye ekstra bir ücret ödemedim muayene parasının içindeydi ama her hastane farklı bunu gittiğiniz hastaneye sorun
Hayalmira Elif_sahra60 ben 37+5 im bırkere tek gırdım oda ücret ödemedim doktorum ücretsiz dedi ama her hastane bir deyıl
Elif_sahra60 Gamzeli_03 45 inanılmazmış bakalım bende yarın gidicem inşallah almazlar para hastaneye para vermekten maddi olarak yoruldum artık
Mellteem Elif_sahra60 ben 34 de girmeye başladım canım ama gittiğim hastanede ücretsiz para ödemiyorum hastaneye göre değişiyor galiba
Sweetblonde88 Elif_sahra60 benim gittiğim hastanede 180 muayene 48 nst ücreti bende 35 haftalıgım bir kere girdim 2 hafta sonra bşe daha gireceğim.
Meltemkskn Elif_sahra60 canım ben diyarbakırda gidiyorum burda 70 tl fiş 10 tl de nts için veriyoruz degişiyor hastaneden hastameye