BayyNill Arkadaşlar ikinci gebeliğim diğerinde çok dikkat etmemiştim şuanda 22 haftalık kız bebeğe hamileyim ama hareketleri göbeğimin alt tarafında hissediyorum sanki aşşağıdamı yani sizlerin nasıl kontrolüm haftaya ama ben biraz endişeliyim
tuaytuba42 BayyNill cnm benim de hep assada oluyor 33 hafta olduk sukur simdi simdi yukarlarda da hissetiyorum
Dilankenger BayyNill canım korkma normal yukarı çıkar o merak etme . benimki de hep yukarlarda . ama bir iki gündür kasığıma iniyor sanki 26+2 şuan büyüdükçe sığmayacak gibi hissediyorum 😂
Zeynephatice07 BayyNill 25.haftamda baş aşağı dedi dr şimdi 27 yim yine aşağıda Ama bişey olmaz dedi 30 a kadar sürekli döner bizim için iyi olan 30dan sonra aşağıda olması dedi.tabi her dr bilgisi ve tecrübesi farklı oluyor
Elifismaill BayyNill o haftalarda bende iki kızımda da kasıklarım da hissettim sanki çıkacak gibiydi şuan yukarda hareketler 30 haftalıgim arada yorulursam aşağıda çok hissediyorum
BayyNill Elifismaill yani göbeğimin altında dediysem baya aşağıda kasık hizasında umarım dediğiniz gibidir
Edaliiii BayyNill aynen bende de ya 24 olduk hala aşağıda bildiginiz vurdugunda aşağı bölgede sızı hissediyorum doktorlar sakin ol normal diyor anlamadim
BayyNill Banada normal dedi ama içim bi rahat etmedi açıkçası renkli ultrasona giricem ozamana kadar da etmeyecek.