11+1 iz. Çok şükür normal hayatıma devam ediyorum. Normalde de sabah midem hafiften bulanırdı kahvaltıyı erken yapamazdım şimdi de aynı. Sadece çok yorulunca bel ağrım hafif kaşık ağrım oluyor. Gebelikten dolayı bunları normal buluyorum. İnşallah hepimiz evladımıza hayırlısıyla kavuşuruz ❤