Betul21 Ilk dogumum olucak normal dogum bide hem korkuyorm hem sabirsizım iki hagtadır gece çok sancım oluyor sizce dogum yakın mı ?
Betulzeynep19 Betul21 az kalmış canım benim ufak ufak yalancı sancıların başlamıştır dakja tut kaç dakkada bir geliyor diye nişanını bekle
Betul21 Betulzeynep19 benim gercrk sancı gibi ztn erken dogum riskm vardı hep durdurdular sancılarımı adtk evde bekliyorum bende sancıları cekip gidicem