Serpil02 Kızlar kasılma hıssedıyorum doktoruma mesaj attım normal dedi birde usg resminize rıca etsem bakarmısınız kese etrafında sıyahlık varmı sizdede benım var gozukuyor kanamamı dedim yok kanama alanı yok dedi
Mucizebebegim3 Serpil02 banada 12.haftadan 15 e kadar kasilma var demisti 3 haftadr gtmiyorm yarn kontrolum kendi doktorm demiyor ama acile gttim iki kez ikisindede ahni doktora geldm ve ikisindede kasilma dedi .Bol su ictim dinlendim birde magnezyum yazdi kasilmalar bel agrilari kramplar icin
Serpil02 Mucizebebegim3 aslında bel agrım yok ama yuruyunce karnım gergın gıbı olıyor bıraz doktorum bakmadı yarın gıdıcem ama normal dedi inşallah normaldır magnezyumum dusuktu dıye kullanıyorum şimdiden çok tesekkür ederim a bırde ultrason resmınız bahsettıgım gibimi acaba
Mucizebebegim3 Serpil02 Canm hic dikkat etmedm ben anlamadgm icin ultrayonda oyle kararma yokduda sadece biraz cizirtili cikmiati kese ..Magnezyuma baslaman iyi olmus benim en basindan beri bel ve kalca kemigim agrm var zaman ilerledikcede artiyor .18.haftadagim. Normal o kasilmalar agrilad oluyor
Serpil02 Mucizebebegim3 allah razı olsun cok tesekkür ederım hayırlısı ıle kucagınıza alallım ınsallah