mucizemibeklerken17 merhaba, bende de sağ overdr kist var 3x5 boyutunda, bekarken de sürekli kisfleirm olurdu, adetlerim bir kaç gün gecikirdi, en son doktor adet söktürücü yazdı kullandım, kistim de değişme olmadı, ama akabinde b12 değerlerim düşük diye dahiliye doktoru bana iğne ilaç filan yazdı, onları da kullandım. Sonra gebe kaldım. Şu an 7.aya girecez sağ overddeki kist hala duruyor, ama hamdolsun bebek solda tutunmuş... Bence kistten ziyade kan değerlerini yükseltmek, spor, düzenli hayat, sağlıklı beslenme, kilo verme de çok önemli