Asaf Ben doğum yapalı 15 gün oldu Fakat korse gymedim... göbeğim kaldı... ne yapsamda gder bu gobek... yardımcı olur musunuz..🤗
Masum Asaf keşke Doğumdan 2 sonra falan takmaya başlasaydın daha çabuk giderdi ama olsun korseyi tak sporda yaparsan bişey kalmaz 😀 inşallah