Gozde_32 Lavobaya bir girdim cok afedersiniz sulu yeşil diski akiyor tutamadim o derece 27 haftalik gebeyim bilgisi olan var mi bu bir risk mi normal mi ?
Mucizebebegim3 Gozde_32 canim dizanteri olabilir migdende agri varmi bagirsaklarnda nasil hssediyorsn sudan bulasiyor dizanteri bende yakalanmistm 1 haftasa kurtuldm ama dizanteri zaten tehlikeli hamilelikde daha tehlikeli bence doktora git ogren
Mucizebebegim3 Gozde_32 bencede doktora git canim insallah zehirli ishal degildir kullanilan vitaminlerde yapabiliyor
Gozde_32 Mucizebebegim3 doktora simdi mesaj attim cevap bekliyorum ins sadece ilaçtır sebebi saol cnm