Beyza_nur Kızlar bugün kontrole gittim cinsiyetini sordum kıza benziyo dedi ama net değil dedi sizce kız mı erkek mi ilk çocuğum sabırsızlanıyorum herşeyden önce sağlıkla gelsinler tabi ama bilen bilir merak ediyorum 🥰
Minel2019 Beyza_nur öncelikle hayırlı uğurlu olsun sağlıkla gelsin inşallah bende 15+6 haftalığım 13 haftalıklara gittik doktorumuz kız dedi ama aynı şekilde net demedi bende çok heyecanla bekliyorum ay sonunu öğrenmek için genel olarak doktorlar kemik yapısından duruşundan anlıyor diyor çevremdeki herkes heyecanla bekliyoruz
Mucizebebegim3 Beyza_nur canimgoogle giriuorsun resim paylas yaziuorsun orda paylasiyorsn ultrasyon resmini link vikiuor kopyala buraya cevap seklinde yapistir linki ♥️🙏
Beyza_nur Bsra_95 valla sabırsızlanıyorum alışveriş yapmak istiyorum bişeyler örmek istiyorum ama net demedi diye bi de buradaki anne adaylarına sorayım dedim
Funda16 Bsra_95 ayrıntılı ultrason nasıl geçti canım normal karından ultrason dimi yarın bizim de var ve çok heyecanlıyım nasıl geçecek bakalım 🤔
Minel2019 https://i.imgyukle.com/2019/12/19/RMzLtv.jpg Sizce benim bebeğimin cinsiyetine ne diyorsunuz☺️