Hatice_92 Kızlar bn bebeğimin hareketlerini hala hissetmiyorum ve ilk gebelegim aranızda hissetmeyen var mı ?
Hazal06 Hatice_92 bende 22+6 daha yeni yeni hissediyorum cnm 2 günden beri oda kayma gibi tam tekme değil
Hatice_92 Yani normal o zaman çünkü kimileri diyor 17 haftalık da hissetmeye başladım bnde korkuyorum acaba kalbi falan mı durdu Allah korusun
Hazal06 Hatice_92 2 gün önce doktora gittim ilk gebelik olduğu için geç hissedebilirsin dedi sende telaşlanma
Beyzamuhammed Korkma canım benimde ilk gebeligim 21+3 deyiz yavaş yavaş baloncuk patlaması gibi bişey hissediyorum içimde net bi tekme yok