Gozdeakan
15 aydır Natura Baby serisini kullanıyoruz.Çok da memnunuz.Hem sağlam hem kullanışlı.Gören herkes de çok beğeniyor odamızı☺️ Yeğenlerim de hep Çilek mobilyayla büyüdü,koskoca çocuk olana kadar.Sapasağlamdı kaç sene sonra bile,değiştirmeye kıyamadılar.Biz de bu yüzden hiç maceraya girmedik,direkt Çilek’ten tercih ettik☺️