Merhaba hanimlar aklima takilan bisey var size sormak istiyorum ben evleneli 4 ay oldu evlendigim gece hamile kalmisim evlendim evleneli hic adet gormedim ama bebek o geceden bi hafta once gozukuyo yani soyle diyim 16 haftalik olmasi gerekirken doktor 17 haftalik diyo yani normal mi boyle olmasi basina boyle durum gelen haminlar varmi