sndsk Kızlar bugun baya bi belim ağrıdı 18+5 iz normal mi büyüdüğü icin falan mi oluyor ağır bi is yapmadım
Fadiye sndsk ben bayadır bel ağrısını çekiyorum maalesef doktorum normal çok ağrın olursa parol kullanabilirsin dedi
Sultan2 Bende buraya yerleşeyim 14 haftaya az kaldı belim kasıklarım ve bacaklarım ağrıyo ikiziz ondanmı normalmi bilemedim korkuyorum 😢
Esmabkr Canim bende 17 haftalik hamileyim 16 haftamda 1 hafta boyunca her gun bel agrisi cektim cok fazla oturamiyodum duz hemen belim agriyodu bu bi kac gundur yok şükür ama normal bisey bel agrisi
Sultan2 Piya35 Yaa bende ister istemez korkuyorum kasık batması beş bacak ağrısı normal olsunda ağrıması dert değil 🤷🏻♀️