Selamun Aleykum.. Arkadaslar bende aranıza yeni katildim sorum olucak yardimci olursaniz sevinirim (1 düsük ve 1 kimyasaldan sonra)
14+1 haftalik hamileyim suana kadar hic kusmam olmadi midem cok bulanirdi ve butun yemeklerden tiksindim hatta yiyemedigim icin 6 kilo verdim kusmayi hic sevmedigim icin hep kendimi tutardim ve yavas yavas mide bulantilarim gecmeye baslamisti ama bugun bi mide bulantisiyla cikarmak zorunda kaldim ve hâlâ midem bulaniyor sizde de boyle oldumu bu haftadan sonra kusmalar baslarmi merak ettim ve hafif eksimsi kokusu vardi acaba üşütmüş olabilirmiyim ilk olduğu icin cok bilgim yok bu sekil olanlar varsa yorumlayabilirmi tesekkur ederim.