Aymu Canım ben bildiğin başını vajinama doğru hissediyorum sırtı da göbeğimde hatta ayaklarını falan elleyebiliyprum 🙈 baya büyüdüğü için Dr pozisyonunu çok değiştirmez dedi . Yeri daraldığı için yani . Gerçi bizim için çok farketmiyor artık dönsede . Kasılmalarım hiç olmadı daha . Alttan da muayene olmadım zorunlu sezaryen olacağım diye . :)