feraye12 kızlar selam kanımda enfeksiyon 12ydi 1 kutu antibiyotik verdi doktor kullandım ve 8 hala yüksek. Haftaya spinal anesteziyle sezeryan olacağım . Benim gibi doğum üzeri crp yüksek olan var mı ?