BurinTasKaradag Merhabalar arkadaşlar. 35+4 haftalık gebeyim. Felekaet hastalandım bir anda bugün. Ateş, titreme, kaslarda ağrı, boğaz şişmesi ve öksürük. Yaşayan var mı doktorlar ne yapıyor ??