Kızlar 18+6 haftalık hamileyim hem özel hem devlet bi çok doktor değiştirmek zorunda kaldım riskli gebelik uzmanına sevk edildiğim için, son 2 haftadır marmara üniversitene gidiyorum ve doğumu orada yapmayı düşünüyorum. Gidenler memnun mu ? Doğumhaneye girdim gayet temizdi ebeler ilgiliydi ama tecrübeli anneler var mıdır ? Şuan doktorum Begüm Yıldızhan gidenler varmı ?