Oznurcakir gönlünü ferah tut bende anestezi olmadan yaptırdım biraz can acısı oluyor ama o an varsın acısında mucizem gerçekleşsin diyorsun 🥰 ve minik bir bilgi vereyim Film çekilirken rahime bi ilaç dökğyorlar. Çoğu kişiden o ilaç kanalları açıyor ve hamile kalma şansı daha çok artıyor dediler 🥰 ve bende hamile kalmıştım 🥰🥰 inşallah sizin de olur