Zehramomm mihrinazsumbul et yiyebiliyosak sucuk niye yemeyelim ki ben yiyorum et ürünlerini çok pişmiş olarak
Hatice_mustafa Zehramomm Bence de canım. Zaten markete girince ürünlerin kaç kişi üzerini okuyor ki içind e ne var dikkat ediyor. O yüzden az az yiyeceksin dikkat ederek.
Hatice_mustafa Zehramomm Bence de canım. Zaten markete girince ürünlerin kaç kişi üzerini okuyor ki içind e ne var dikkat ediyor. O yüzden az az yiyeceksin dikkat ederek.
gfazlioglu mihrinazsumbul çok canın çektiyse bi kez ye aklında kalmasın en azından 😇 balık ye bol bol 😂
Tubina mihrinazsumbul sosis falan değilde sucuk piştiği için yedim bende çok canım isteyince. Sürekli aklında olmasıda iyi bişey değil ben yedim valla 😐
Gulmartin mihrinazsumbul iyi pişince yenebiliyor ama ben hamileliğim boyunca yememeyi tercih ettim sonuçta zaten sağlıksız bişey
Emin_e mihrinazsumbul ben ev yapimi sucuktan bir kac kere yedim iyice pisirerek ama simdilerde zaten mide yanmam var hic yemiyorum
Hatice_mustafa gfazlioglu Kararınıza saygim sonsuz. Siz yemek istemiyorsanız yemeyebilirsiniz ama ben 26 haftalığim aşırı yemiyorum ama arada tost,yumurtalı vs yiyorum yani .
mihrinazsumbul Nergisim09 bende kimsenin canı çekmesin aşermesin diye başlığa yiyecek koydum ki ona göre tıklansın 😁😁
Zehramomm Hatice_mustafa açıkçası marketten almıyoruz markettekiler sucuk değil 😊 başka şehirdeyim memlekette kasap var tanıdık kendi yapıyor kurban zamanı kendi etimizden yaptırıyoruz onun dışında satın alıyoruz çok da yiyoruz sıkıntı olmuyo et sonuçta
Fasulyeninannesiii mihrinazsumbul gercek ve guvenilir bi markadan olursa ve asiriya kacmazsan niye yenmesin ki
Handekiraz2302 Ben de yiyorum canım gecen gün benimde canım karışık tost cekti kalktım yaptım yedim valla sadece çiğ sucuğu ekmeğin arasına koymayın ilk önce tost makinasında sucuğu pişirin sonra ekmek arasına koyup tost yapın afiyet olsun 🥰
BeybininAnasi Ben haftada bir yiyorum valla son aylarda. Ama sadece kasaptan aldığım sucuğu yerim, marketten paketli almıyorum. Rengi, tadı bile farklı zaten belli oluyor
Zehramomm gfazlioglu marketteki sucuk sucuk değil ki zaten doktorlar marketteki sucuğu yasaklıyodur yoksa biz eti kendimiz verip tanıdık kasapa yaptırıyoruz yada alıyoruz et sonuçta yani
Nilay35 mihrinazsumbul 32 haftaliqiz suana kdr normalde doktorlar tavsiye etmiolar ama ben kendimi hic bseyden kasmadim asiriya kacmadan guwendigim yerden aldm sucuğu ve genelde 2 3 gunde bir tost yapiyoruz esimle sadece guzel kizartmak onemli bnce
HaticeNehir mihrinazsumbul çiğ olan hersey yasak bnde pişirip yiyorum sosis ve sucuğu.. Aşeriyor insan napalm azıtmadan yiyorum bnde 🙂🙂🙂