Babbyyyy1 Kaç haftada bir doktora gidiyorsunuz ben 15 günü geçirmeden gidiyorum merakımdan sizce bir sakıncası var mıdır bunun
oznurckose Babbyyyy1 bilemiyorum ama ben 37 haftamı doldurdum hep ayda 1 gittim doktorum 15günde bir çağırmadı, bir sıkıntı yaşamadım çok şükür, cuma kontrolüm var 20gün önce gittim en son, doğum yaklaştığı için sık gidicem artık
Darkgod Babbyyyy1 bazen bir ay bazen 10-15 gün canım 18+4 yani bı xamani yok bana göre doktor çağırıyor zaten artı bı ağrı sızı olur ise gidiyorrum
Hilalmnzk Babbyyyy1 30. Haftaya kadar ayda 1 gidiyordum. 30. Haftadan sonra 15 günde 1 e düştü şimdi 34. Haftadayım sonrasında basık olur bilmşyorım ama 1 hafta var bir hafta yok olacak demişti doktor
Zade Babbyyyy1 Ayda bir gittim bende hep .. ultrasona çok maruz kalmamak adına ideal bence belli bir haftaya kadar ayda bir gitmek
Serpilsaltikalp Babbyyyy1 en baştan beri 15 de bir gittim. Şuan 36 haftalık. Haftada bir gidiyorum artık
Ayparee Babbyyyy1 doktorum 20 günde bir diyor ama önemli bir şey olmasa 1 aya çekiyorum. Doktorum sık sık gitmemi istemiyor. Özele gidiyorum :)
Babbyyyy1 Ayparee bende özele gidiyorum fakat bir ay çok uzun gibi geliyor bana yaa daha 14 haftalığız birazda cinsiyet için gitmek istiyorum sürekli
Ayparee Babbyyyy1 Bence çok gitme valla ben 1 hafta sonra gittim doktor kızdı bana 😂 Niye çocuğu rahatsız edelim dedi. Demek ki etkileniyor
Seyma_Eren Babbyyyy1 cinsiyet için acele etme bana kalırsa, bende acele ettim erkek gittim önce erkeğe benzetti erkeğe odaklanmıştık sonra 16. haftada kesin kız dendi😀 keşke direk 16 da gitseydim dedim bence sende 16 dan sonra git
Fasulyeninannesiii Babbyyyy1 normalde 1 ayda 1 bucuk ayda 1 gidiyordum 30 dan sonra 34.haftaya kadr 2 haftaya bir dusurdu doktorum 34 den sonrada her hafta gelmemi söyledi
Sunshine1 Babbyyyy1 benim doktor ayda bir çağırıyor ama ben her cumartesi gidiyorum. 1 haftayı bile zor geçiriyorum . Bir sakıncası yokmuş canım. Bebeğin hareketlerini duyana kadar böyle olsun dedik ama sonrasında dayanabilir miyim haftada bir görmeden bilmiyorum 🙈 18+4 olduk
Sunshine1 Babbyyyy1 rahat ol canım benim Kadın doğum doktorumun eşi de Kadın doğumcu. Öğle paydoslarında bebeklerine bakıyorlarmış hamileyken 2 günde bir devlet hastanesinde çalışıyorlarken😌😌
Sunshine1 Başka da benim gibi bir insan yokmuş burda pipirikli evhamlı. Bense Cumartesiden cumartesiye gün sayıyorum. Geçmiş kötü tecrübelerden oldum böyle yoksa bende ayda bir gidiyordum eski gebeliğimde. Yaşanılanlar etkiliyor insanı ne kadar destek de alsan korkularını bastırmakta zorlanıyorsun. Benimki de böyle. Allah kötü gün göstermesin hiçbir anne adayına❤️🙏🏻