Herkese merhaba. 20 haftalık hamileyim. Uyurken sadece yan yatmam gerektiğini okudum özellikle sol tarafa. Okuduğumdan beri dikkat etmeye çalışıyorum. henüz doktorumla konuşamadım kontrolüm haftaya. Yalnız geceleri sol kalçamdan başarıma inen çok tuhaf bi ağrıyla uyanıyorum. Sağa dönüyorum yine geçmiyor. Ancak sırt üstü hissetmiyorum ağrıyı. sırt üstü yatmak da dolaşım sistemi için zararlıymış. Böyle şikayeti olan biri var mı hiç aranızda sıkıntı nedir acaba ?? Bir de Hamile yastığı kullanan oldu mu hiç ? Acaba bu sıkıntıyı çözer mi ??