Benim 5 aylıkken rahim ağzım açıldı ve kanama aşırı dereceydi burda çok sordum onu hatta sonra iğneler seru lar çok şükür geçti 6 aylıkken bir daha sancıyla gittim erken doğum olacaktı çiğer geliştirici vuruldu sonra her an doğum dendi ve hep sancım var zaten temkin amaçlı sancım çoğaldıkça bakılıyor