Kızlar merhaba sata göre 16+3 üm ama Bebek bir hafta önden gidiyor yanı 17+3. İlk gebeliğim. Daha önceden de hissediyordum ama son bir haftadır karnımın belirli bölümlerinde ara ara pıtır pıtır birşeyler hissediyorum. Gaz olabilir falan diyorlar ama bence bebişim? Siz anlarsınız tecrübeli anneler bir cevap yazar mısınız 😊