Mentuglale Gullierdi benim genelde gece yatarken belim agrıyor bide gün içinde çok nadir batma oluyor 15+5 iz 🥰
Minik_mucize94 Gullierdi valla ıkı gundur kafamı karıstıran agrılardı herkes de de varsa rahat edecem onun dısında hıc hossettınızmı benım butun beltıler gidince bebek ıyı mı diye dusunuyorum 🥴🥴
Deletedmom124 Gullierdi 16+1 günlüğüm hiçbir yerim ağrımıyor çok şükür gayet iyiyim herkes aynı şekilde yaşamayabilir gebeliği
Damla123- Gullierdi bende de hiç olmuyor gece yatarken çok nadir bel ağrım oluyor diye gittim dün doktora. Doktor güldü ve Allah’ın Veli nimeti dedi. Analık çok zor ağrı olsa tedirgin oluyoruz olmasa ayrı tedirgin oluyoruz 🙂
Dilane Ara sıra derken ne sıklıkla olduğuda önemli doktorlar normal olduğunu söylüyor üşütmüş de olabilirsin onun etkisi de fazla
Gullierdi Dilane hmm .. ayaklarımı sıcak tutmuyorum kı hıc .. sıcak basıyor benı. yanı boyle cok yorulunca oluyor. ama boyle hep olmuyor ama hergun oluyor bır kac dk.. son gecıyor. yanı normal dıyorsun. ıyı ozaman korktum
Dilane Gullierdi korkma arada olması çok normal kendini de sıcak tut soğuk aldıkça ağrıların artar hepimiz öyleyiz yorulunca ağrıların artması
Mentuglale Gullierdi yok kuzum doktor kesin erkek dedi iki defa haftaya 17. Haftamda tekrar gitçem bakalım değişmezse 🥰😘💙
Gullierdi Minik_mucize94 ıyıdır canım. ben bırıncı hamılelıgımde oglumda hıc bısey hıssetmıyordum. ne bel agrım ne bısey. ama bunda kız cocugu dedı doktor alt kısmında tasıyorsun bel agrısı va vs daha cok zor oluyormus
Deletedmom124 Gullierdi benimde ilk gebelikte çok ayrım oluuordu yataklardaydım çok şükür iyiyim şimdi hiç vitamin ilaç kullanmıyorum ona da bağlıyorum kendimi daha dinç daha iyi hissediyorum
Yesimlive 15 haftalık hamileyim. Arada bir karın ağrısı oluyor. Normaldir umarım 😞 Herseyi ilk yasayınca insan tedirgin oluyo ister istemez.