Di-is Kızlar 27 haftalık gebeyim ve gebeliğim çok güzel geçiyo Allaha şükür ramazandan kalma borçlarım var onları tutmak istiyorum ezan erken okunuyo acaba hamilelikte oruç tutan oldu mu? sıkıntı oluyo mu ? Sizce tutmalı mıyım ?
Srpplt Di-is deneyebilirsin bence hem cok sicaklar yok su ihtiyacin cok fazla olmaz hem de ezan erken okunuyor 😊
Fadiye Di-is kişiden kişiye değişen birşeydir bu sizin bünyenizle alakalı olduğunu düşünüyorum bir deneyin sıkıntı olmuyorsa devam edin 😊
Htc_e Di-is farz değil ki sizin oruç tutmanız. Az kalmış zaten. Doğumdan sonra tutarsınız. Bence gereksiz
Anneadayimrv Di-is bebeğin o kdr ac durmasi kesinlikle dogru degil. Anne karninda baslarmis seker hastaligi anne sık sık beslenmezse. Bi sonraki sene tutun bence donusu yok cunku hamileligin. Annem 55 yasinda smdi uzuluyo keske tutmasaydim size hamileyken diye.
Elif_sahra60 Di-is bebegin tam kilo alma döneminde bebeginin kan şekeri düşer bencede çok gereksiz bir eylem
MNursel Di-is gebeliginizin ilk 3 ayında değilsiniz. 27 haftalık olmussunuz bebeğiniz siz ne yerseniz ondan besleniyor. Bence beklemelisin. Kan şekeriniz ve tansiyonunuz düşebilir. Bu haftalarda su tüketimi çok önemli. Onu dengeleme zor olabilir sizin için . Bence şuan düşünmeyin derim.
gfazlioglu 12 saat aç durmak bence mantıklı değil gebelikte, ara öğünler var önemli bunlar özellikle su içmeden onca saat durmak 🤷🏻♀️
NERDOGDU Bence ne kendinizi nede bebeğinizi riske atmayın. Seneye tutarsınız. Hem seneye kışın bebeğiniz ek gıdaya başlamış olur. Sizin oruç tutmanız sorun teşkil etmez.
Badevehande Siz yenidoğan bir bebeği saatlerce aç bırakamıycagınız gibi karnınızdaki de bir bebek onuda aç susuz bırakamazsınız
Babykz_ Di-is Bende 28 haftalığım canım benimde bi kaç gün borcum var tutucam insaallah sağlık problemin yoksa hiç bişey olmaz insaallah tam tersi yararı bile olur.