Kızlar ovulasyon testim 2 gündür T çizgisi C çizgisinden daha koyu. Bu koyuluk kaç gün sürüyor ne zaman ilişki yaşamam gerekiyor ? 2 gündür kopkoyu çıkması normal mi? Yumurtlamadan sonra T çizgisinin silikleşmesi gerekmez mı? Ne yapmam gerekiyor dün ilişki yaşayamamıştık. Yumurtam çatlamamış mıdır daha hala T çizgisi kopkoyu çıktığı için? Bilgisi olan ne olur yardımcı olsun 😞