Arkadaşlar merhaba, bugün kontrole gittiğimde kasık ağrımın çok olduğunu söyleyince geçmişte de böbrek taşı hikayem olduğunu öğrenince doktorum idrar tahlili istedi. Büyük ihtimalle kum döküyorsun dedi. Yarın tekrar gidip yine idrar vereceğim. 7 hafta 6 günlüğüm bebeğim zarar görür mü çok korkuyorum? Tecrübesi olan arkadaşlr destek lütfen 🙏🏻🙏🏻