ozgens Merhaba 🌞 bende erkek bebek bekliyorum 25+2 yiz. Ancak 10 Mart’ta doğumum. Sağlık problemlerinden dolayı . Herkesin bebeği sağlıkla gelir umarım
Balimkiz Nrslbkc valla banada öyle geliyo ama hayırlısı ya zamanında sağlıklı sıhhatli doğsun lar da gerisi çok önemli değil
Mucizemleben Kifayet tahmini dogum nedir sizin bizde buhun 28+1 iz dr gore 19 mart ama bana gore 4 mart
Zeynephatice07 Halime1652 banada organ taramasındaki dr söyledi normal olursa 18 Mart gözüküyor diye tabi sezeryan olursa daha erken dedi kendi dr hiç konuşmadı daha doğum hakkında
H-y-t Hasret_arslan bizde oğluşum ile 25+2 deyiz. Sağlıklı olursak 15 mart -1nisan arasında doğum bekleniyor. Hepimiz sağlıkla huzurla kucağımıza alırız inşallah minnaklarımızı
Cnsmsl Benimde 26+4 kızım olacak 🥰 sağlık durumunuz nasıl peki benim böbrek ağrım var biraz zor geçiyor bu yüzden ☹️
ebruliyim Hatice_mustafa bende 26 haftaligim canim doktorun mu soyledi 26 marta denk geldigini benimki henuz gun hakkinda bisey soylemedi merak ediyorum
Hatice_mustafa ebruliyim Ultrason kağıdının kenarında yazıyor canım 26.03.2020 diye vaktinde doğarsa inş zamanımız o zaman . 🤗
Livamom Kifayet benim 2.gebeliğim ve buda sezeryan olacağı için 1 veya en son 3 mart dedi tarih olarak.size ne tarih verdi
Tgbayldz Filizcck 27+0 olduk bizde 🥰 dolabı çok güzel görünüyor. Bizde dün aldık Bebek odası takımını gelsede biran önce aldıklarımı yerleştirsem diye bakıyorum 😍
tansuyalman Kbr_71 bizde 29+2 tahmini Doğum 3 Mart hayırlısıyla alırız kucaklarımıza inşAllah hepimiz 🙏