Dilane Merhaba hanımlar 16 haftalık hamileyim ikiz annesi olacam Kreme ne zaman başlamalıyım hangisini önerirsiniz
Gkcasc Dilane normal bebe yağı haftalık sürüyodum karnımın çevresi ve göğüslerimin çevresine 14 gün sonra doğum var Allahın izniyle hiç çatlağım yok
Dilane Pinarsarica54 fiyatı nedir internet ten baktım da şuan çok pahalı değil mi ya normal mi fiyatlar ilk defa baktım hepsi mi böyle pahalı
Pinarsarica54 Dilane doktor bebek yağı badem yağı sadece nemlendirir dedi çatlak icin krem kullanman sart
Deletedmom00260 Dilane 4. Ayda başla demişti doktorum ama ben daha 3. Ayda başladım çatlamaya yine de mecburen 4. Ayı bekledim. Lierac kullanıyorum.
Tugi Ben 9. Ayım kizlar lierac hiç işe yaramadı hemen kuruyor sürünce gittim aktardan çatlak yağı diye karışım aldım her gün onu sürdüm içinde 11 çeşit yağ var inanın 1 tane bile olmadı. lierac kullanan tüm arkadaşlarım çatladı. bence aktara gidip sorun onlarda oluyor hep herşeyin doğalı güzel .
Asel58 Lierac, frei öl, hindistan cevizi yagı, bebek yagı kullandım. Düzenli kullanmama ragmen harita gibi çatladım maalesef 😭