hilaldogann Hanımlar merhaba daha 7 haftalık hamileyim ama aşırı halsizlik ve aşırı uyuma isteğim var kafam yastıktan kalkmaz oldu çok rahatsız oldum bu durumdan artık onerebiliceniz bisey var mi bana
Elif_sahra60 hilaldogann 😁önerim uyu canım bende ilk zamanlar 3 ay uyudum artık eşim benimle dalga gecer olmuştu banklara oturma uyur kalırsın diyordu 🤣şuan 34+2 ah keşke uyuyabilsem uyutmuyor sürekli dönmeye çalışıyorum yatakta 🤷♀️
oznurckose hilaldogann olduğun yerde uyu boool bol bende zamanın da çok uyudum şimdiden o günleri arıyorum 37+3olduk geceleri odaya gitmek istemiyorum burun tıkanıklığım ve göbüsümden😁
Ponciginannesi_ hilaldogann ay ben ilk zamanlar kafamı yerden kaldıramıyordum. yeni doğmuş bebek kafasını taşıyamaz ya resmen öyleydim. 1 2 haftaya geçer inşallah. Tabi sonrada mide bulantısı başlayacak 😂
Edanurrr Ben o haftalarda kafamı kaldıramıyordum sabah öğle akşam uyuyordum şimdi 31 haftalık olduk hala daha uykuyla aramız iyi en başlardaki kadar olmasa da fazla fazla uyuyorum hiç atamadım üzerimden🥰
Fasulyeminannesi27 6.haftamdayım bende de çok uyuma isteği var ama uykuyu sevdiğim için fazla sorun olmuyor sjsjsısıs
Fasulyeminannesi27 Fasulyeminannesi27 birtek sorun var uyurken korkuyorum sizde de öyle oluyor mu halk arasında karabasan da denilen uyku felci geçiriyorum😱😱
ebebegm 15 haftaya kadar çok uykum vardı.. yorgundum. yeni yeni geçio 16 haftsya yaklaştım normal yani sonradan arkadaşlarında dediği gibi uyuyamıyorsun
SedaveSusam hilaldogann ben 22+4 haftalık hamileyim kuzum hala uyuyorum devamlı gece yatamıyorum sabah kalkamıyorum 😂