elifOzdemir18 merhaba benımde hamileliğin ilk aylarında 3.6 çıkmıştı kadın doğum benı dahiliyeye yönlendirdi. Dahiliye ilaç verdi hamilelikte 2.5 olması gerekiyor dedi ilaçla düştü. Ama düzenli olarak kontrole gittim kan verip sonuçları doktora gösterdim ona göre çünkü ilacın dozunu artırıyor. Doguma kadar gitmen gerekiyor çünkü bebek büyüdükçe değerler oynuyo, korkulucak bir durum yok o ilacın zararı yok aksine kullanılmazsa zararı olur 😍