Hnfeyp Kızlar izmir tepecik eğitim araştırma hastanesinde yatışım oldu kanamam var haftasına göre gelişmemiş diyolar kese var bebek yok diyolar 😢 boş gebelik olabilir ilerleyen zamanda görcez dediler çok morelim bozuk desteğinize ihtiyaçım var