Bende 30 haftaligim malesef başından beri geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum mevcut dun banada antibiyotik yazdi doktor cunku bu haftalarda erken doğuma sebep olabilirmiş rabbim hepimize bebegimizi saglikla gününde kucagimiza almayı nasip etsin geçmiş olsun korkmayin cogumuzda ayni sıkıntı var malesef