SedaaaS bizim son 15 günümüz 40 hafta 3 ocakta doluyor ama hala gelmeye niyeti yok kızımın🤦🏻♀️ ne kadar çok zorlanıyorum bu ara anlatamam. 4 gündür hiçbir gece uyumadım. Çatı ağrısı mahvediyor beni. Nişan geleli de 5 gün oldu. Salı günü kontrolde 3700 gram dedi bu gidişle 4 ü geçecek ve ben nasıl doğum yapcam aklım almıyor korkmuyorum desem yalan olur. Bu kadar stresin içinde bir o kadar da heyecan var tabi bir an önce kavuşmak istiyorum meleğime 🥰🥰