27 ocak olarak belirlendi erken gelme ihtimalini de düşünmek lazım doktorum ısrarla son haftasına kadar bekleyelim diyo sezeryan olduğu halde tabiki bildiği bisey vardır 💕 ama heycan dorukta valiz yarim yamalak hazır eksiklerim var ev temizliği beşiği ve kişisel bakım olaylarını sona bıraktım... yılbaşından sonra tempolu bi giriş yaparım diye düşünüyorum 😂 odayı kendim suslicem onların siparişlerini bekliyorum umarım hayalimdeki gibi olur eğer güzel olursa paylaşıcam o kadar büyük paralar verilmeden de yapılıyor sizlerde fikirlerinizi yazın