İkinci çizgi silik ama bence de hamilelik var gibi hayırlı olsun şimdiden. Benimde cuma ya da cumartesi bat.ama bekliycem bu sefer. Gecikme olursa öyle yapcam.Bende ki de kasıkda dolgunluk ve ara ara ağrı.bir de bulantım oluyor ara ara tuhaf metalik tat gibi.