Seymaomer Kızlar merhabalar ben bugün 22+3 oldum çok hafif bi lekeyle doktora gittim serviks uzunluğu 3.40 rahim ağzın kapalı dedi sizinkiler nasıldı bu haftalarda açıkçası tedirginim biraz
ismer19 Ben 21+6yim serviks uzunluğu 2.6 erken doğum riski olabilir dedi doktorum ama suanlik bi sıkıntı görmediğini 25.haftadan sonra yukarı çıkabileceğini söyledi progestan hap ve iğne kullanıyorum şuan