@OzgMry bende 27+6 yım hareketli gayet ama çalışmıyorum sürekli dinlenme imkanım var. Çalışıyorsan eğer Hareket halinde amniyon sıvısında dalgaKanma olurmuş Buda bebeğin daha fazla zamanını uykuda geçirmesini sağlarmış. Kızımda bende çalışıyodum ve hareket etmediği için sürekli doktorun yanında alırdım soluğu oda bana en fazla 2 saatte bir ayaklarını uzatıp dinlenmen gerek o zmn hissediceksin derdi. Bu defa oğlum olucak kısmetse ve o kadar çok hissediyorum ki hareketleri bazen uykuya dalmak bile imkansız oluyo.